ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | C.E.F.R. (Κ.Ε.Π.) | ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ |
WILLKOMMEN | ||
HALLO | Α1 | |
GUTEN TAG | Α2 | |
PRIMA I | Β1 | GOETHE B1 J |
PRIMA II | Β2 | GOETHE B2 J |
PRIMA III | C1 | GOETHE C1 |
PRIMA IV | C2 | GOETHE C2 |
WILLKOMEN
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα έχει στόχο να διδάξει στα παιδιά βασικές γνώσεις και κώδικες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας καθώς και Γραμματική. Το πρόγραμμά μας δεν στοχεύει απλώς στη διδασκαλία αλλά και στη δημιουργία θετικών εντυπώσεων στους μικρούς μαθητές ώστε να αγαπήσουν τη γλώσσα.
ΓΝΩΣΕΙΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
• Οι μαθητές αποκτούν το βασικό λεξιλόγιο ώστε να είναι σε θέση να ονομάζουν τα περισσότερα πράγματα που βλέπουν στο σπιτικό ή σχολικό περιβάλλον και στη γειτονιά.
• Με εκπαιδευτικό υλικό προσαρμοσμένο στην ηλικία τους ώστε το μάθημα να είναι αποτελεσματικό και ενδιαφέρον, προχωρούν στις πρώτες γραμματικές γνώσεις και σταδιακά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν αυτές τις βασικές γνώσεις για να εκφραστούν απλά τόσο γραπτά όσο και προφορικά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Παιδαγωγικά ακολουθούμε τη μέθοδο της ενθάρρυνσης που παρέχει στα παιδιά την ψυχολογική «ασφάλεια» που τόσο χρειάζονται κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Παράλληλα κάνουμε το μάθημα ενδιαφέρον και ευχάριστο παρέχοντας ποικιλία ευχάριστων διδακτικών μέσων και δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα που διδάσκονται.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 3 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
HALLO
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα έχει στόχο να εισάγει τα παιδιά στο κόσμο της Γερμανικής γλώσσας και του πολιτισμού που τη συνοδεύει. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές αρχίζουν να εμβαθύνουν εκτός από το πρακτικό και στο θεωρητικό κομμάτι της γλώσσας. Το περιβάλλον διδασκαλίας προσομοιάζει τη πραγματική ζωή και οι επικοινωνιακές καταστάσεις που καλούνται να φέρουν σε πέρας είναι πιο περίπλοκες. Διδάσκονται οι βασικοί κανόνες Γραμματικής και εμπλουτίζεται το λεξιλόγιο.
ΓΝΩΣΕΙΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
- Οι μαθητές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητες που έχουν αποκτήσει και να κτίσουν πάνω σε αυτές.
- Το λεξιλόγιο γίνεται πιο αφηρημένο και οι γραμματικές έννοιες εξετάζονται με περισσότερη λεπτομέρεια.
- Τα παιδιά αποκτούν την ικανότητα να χειρίζονται πιο αφηρημένες καταστάσεις αλλά πάντα μέσα σε πρότυπα που έχουν μελετήσει.
- Συστηματοποιείται η διδασκαλία της γραμματικής μέσα από απλούς κανόνες και ασκήσεις
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Παιδαγωγικά ακολουθούμε τη μέθοδο της ενθάρρυνσης που παρέχει στα παιδιά την ψυχολογική «ασφάλεια» που τόσο χρειάζονται κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Παράλληλα κάνουμε το μάθημα ενδιαφέρον και ευχάριστο παρέχοντας ποικιλία ευχάριστων διδακτικών μέσων και δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα που διδάσκονται.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 3 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
GUTEN TAG
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα έχει στόχο να εισάγει τα παιδιά στο κόσμο της Γερμανικής γλώσσας και του πολιτισμού που τη συνοδεύει. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές αρχίζουν να εμβαθύνουν εκτός από το πρακτικό και στο θεωρητικό κομμάτι της γλώσσας. Το περιβάλλον διδασκαλίας προσομοιάζει τη πραγματική ζωή και οι επικοινωνιακές καταστάσεις που καλούνται να φέρουν σε πέρας είναι πιο περίπλοκες.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Α1
- Μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί οικείες και καθημερινές εκφράσεις και να διατυπώνει με απλό τρόπο συγκεκριμένες ανάγκες του.
- Μπορεί να αυτοσυστήνεται ή να συστήνει άλλο πρόσωπο, να θέτει προσωπικές ερωτήσεις σε κάποιον (π.χ., για τον τόπο κατοικίας του, τις σχέσεις του, πράγματα που του ανήκουν) και να απαντά σε ανάλογες ερωτήσεις.
- Μπορεί να επικοινωνεί με απλά λόγια, αν ο συνομιλητής του μιλά αργά και καθαρά και δείχνει συνεργάσιμος.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Παιδαγωγικά ακολουθούμε τη μέθοδο της ενθάρρυνσης που παρέχει στα παιδιά την ψυχολογική «ασφάλεια» που τόσο χρειάζονται κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Παράλληλα κάνουμε το μάθημα ενδιαφέρον και ευχάριστο παρέχοντας ποικιλία ευχάριστων διδακτικών μέσων και δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα που διδάσκονται.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 3 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
PRIMA I
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και έχει στόχο να δημιουργήσει αυτόνομους χρήστες της Γερμανικής γλώσσας που μπορούν να δείξουν στοιχεία κριτικής ικανότητας. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές θεωρούνται ικανοί να αντεπεξέλθουν στις περισσότερες απλές καταστάσεις γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Καλούνται να σκεφθούν κριτικά και να αντιδράσουν σε πραγματικές καταστάσεις.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ B1
- Μπορεί να κατανοεί μεμονωμένες λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά για καθημερινά και οικεία θέματα (π.χ., απλές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, στενό περιβάλλον, εργασία).
- Μπορεί να επικοινωνεί κατά τη διεκπεραίωση απλών και συνηθισμένων εργασιών που απαιτούν μόνο μια απλή ανταλλαγή πληροφοριών σε θέματα οικεία και καθημερινά.
- Μπορεί να περιγράφει με απλά λόγια την κατάρτισή του και το στενό του περιβάλλον και να αναφέρεται σε θέματα που αφορούν στις άμεσες ανάγκες του.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Παιδαγωγικά ακολουθούμε τη μέθοδο της ενθάρρυνσης που παρέχει στα παιδιά την ψυχολογική «ασφάλεια» που τόσο χρειάζονται κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους. Παράλληλα κάνουμε το μάθημα ενδιαφέρον και ευχάριστο παρέχοντας ποικιλία ευχάριστων διδακτικών μέσων και δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα που διδάσκονται.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 3 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
PRIMA II
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο αυτόνομου χρήστη. Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις B2 του Goethe.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ B2
- Μπορεί να κατανοήσει τα κύρια σημεία σύνθετων κειμένων με συγκεκριμένο ή αφηρημένο θέμα.
- Μπορεί να επικοινωνήσει με σχετικό βαθμό ευκολίας και αυθορμητισμό. Μπορεί να παράγει σαφή κείμενα με ποικιλία θεμάτων και να εξηγήσει την άποψη του, παρουσιάζοντας τα υπέρ και τα κατά.
- Μπορεί να δώσει και να ανταποκριθεί σε οδηγίες στον εργασιακό χώρο και να συνεργαστεί με συναδέλφους.
- Μπορεί να περιγράψει εμπειρίες, προσδοκίες, φιλοδοξίες και γνώμες και να τις αιτιολογήσει με σχετικά σύνθετο τρόπο.
- Είναι σχετικά ανεξάρτητος χρήστης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 2 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
Οι υποψήφιοι περνάνε από πολλαπλά τεστ προσομοίωσης (mock tests) πριν τις εξετάσεις (B2 Goethe).
PRIMA III
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο αυτόνομου χρήστη. Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις C1 του Goethe.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ C1
- Μπορεί να κατανοήσει μια ποικιλία από πιο απαιτητικά και εκτενέστερα κείμενα.
- Μπορεί να εκφραστεί με ευκολία και αυθορμητισμό χωρίς προφανή δυσκολία στην εξεύρεση των απαιτούμενων φράσεων.
- Μπορεί να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα δημιουργικά και αποτελεσματικά για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς.
- Μπορεί να παράγει σαφή, σωστά δομημένα κείμενα με ποικιλία θεμάτων που δείχνουν πολύ καλό έλεγχο στη χρήση γλωσσικών σχημάτων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Τα προγράμματα αυτά διδάσκονται από εξειδικευμένους καθηγητές που συγκεντρώνουν όχι μόνο τα τυπικά προσόντα αλλά και εκείνα που εμείς θεωρούμε ως ουσιαστικά, δηλαδή αγάπη για τα παιδιά, μεράκι για διδασκαλία και επίγνωση ότι κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή και μοναδική προσωπικότητα. Όλοι οι καθηγητές υφίστανται συνεχή επιμόρφωση και συνεχή αξιολόγηση μέσα από ένα σύστημα εσωτερικού ελέγχου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 2 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
Οι υποψήφιοι περνάνε από πολλαπλά τεστ προσομοίωσης (mock tests) πριν τις εξετάσεις.
PRIMA IV
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο αυτόνομου χρήστη. Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις C2 του Goethe.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ C2
- Μπορεί να καταλάβει εύκολα οτιδήποτε ακούει ή διαβάζει.
- Μπορεί να συνοψίσει πληροφορίες, από διάφορες πηγές να τις επεξεργαστεί και να τις επικοινωνήσει δημιουργικά.
- Μπορεί να εκφρασθεί αυθόρμητα και με ακρίβεια χρησιμοποιώντας βαθύτερα νοήματα και υπαινιγμούς.
- Πλησιάζει το επίπεδο χρήσης της γλώσσας του μορφωμένου αυτόχθονα ομιλητή.
- Μπορεί να εκφραστεί με ευκολία και αυθορμητισμό.
- Μπορεί να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα δημιουργικά και αποτελεσματικά για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Διαδραστικοί πίνακες
- Δραστηριότητες Internet
- Pair Work – Group Work
- Εκπαιδευτικά Projects
- Πρόσθετο βοηθητικό υλικό
- Mock Tests
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση είναι εκλεκτική και συνδυάζει στοιχεία από αναγνωρισμένες διδακτικές μεθόδους ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών μας. Τα προγράμματα αυτά διδάσκονται από εξειδικευμένους καθηγητές που συγκεντρώνουν όχι μόνο τα τυπικά προσόντα αλλά και εκείνα που εμείς θεωρούμε ως ουσιαστικά, δηλαδή αγάπη για τα παιδιά, μεράκι για διδασκαλία και επίγνωση ότι κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή και μοναδική προσωπικότητα. Όλοι οι καθηγητές υφίστανται συνεχή επιμόρφωση και συνεχή αξιολόγηση μέσα από ένα σύστημα εσωτερικού ελέγχου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχής: μέσω των καθημερινών εργασιών
Περιοδική: μέσω επαναληπτικών τεστ και ειδικών εργασιών (projects)
Αυτοαξιολόγηση: μέσω επαναλήψεων
Ενημέρωση γονέων: με αναλυτικό έλεγχο 2 φορές το χρόνο και άμεση πρόσβαση στα τεστ αξιολόγησης των παιδιών.
Οι υποψήφιοι περνάνε από πολλαπλά τεστ προσομοίωσης (mock tests) πριν τις εξετάσεις.