ΤΙ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΨΑΧΝΕΤΕ;

/ΤΙ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΨΑΧΝΕΤΕ;
ΤΙ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΨΑΧΝΕΤΕ; 2017-09-01T23:29:00+00:00
  1. Κάποιο με πείρα στην εκπαίδευση;
    Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών «ΣΙΓΜΑ» λειτουργούν από το 1986 με επιμελώς δομημένο Ακαδημαϊκό  πρόγραμμα που ανανεώνεται κάθε χρόνο.
  2. Κάποιο με αποδεδειγμένη οργάνωση και πιστοποίηση για τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχει;
    Τα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του ΕΛΟΤ 1433: 2008 για τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχουν.
  3. Κάποιο που οι ιδιοκτήτες είναι εκπαιδευτικοί κι όχι επιχειρηματίες;
    Τα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» ιδρύθηκαν από τον Σωκράτη Μαγνήσαλη, καθηγητή Αγγλικής, κάτοχο ΜΑ in Applied Linguistics (Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία) και την Σοφία Σαγιά, καθηγήτρια Αγγλικής και Γερμανικής, με ΜΑ και PhD in English, και οι δύο teacher trainers (εκπαιδευτές καθηγητών) και σύμβουλοι ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών οίκων. Και οι δύο υπήρξαν έφοροι των εξετάσεων του  Cambridge ESOL.
    Το επιτελείο των καθηγητών είναι αυστηρά επιλεγμένο και επιμορφώνεται κάθε χρόνο με σεμινάρια του Βρετανικού Συμβουλίου, της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης και του Europalso Society τόσο στον τομέα  της εκπαίδευσης όσο και στον τομέα της ψυχολογίας.
  4. Κάποιο με επιτυχίες;
    Στα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» οι επί 25 χρόνια τώρα πτυχιούχοι μας αποτελούν την καλύτερη διαφήμισή μας.
  5. Κάποιο με διαρκή ενημέρωση γονέων και μαθητών;
    Στα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» εφαρμόζεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα συνεχούς αξιολόγησης μαθητών και επικοινωνίας με τους γονείς τους. Υπάρχει τετράδιο επικοινωνίας που ενημερώνεται από την καθηγήτρια ή τον καθηγητή ανά εβδομάδα, γίνονται μηνιαία tests, τακτικά mock tests και 3 φορές το χρόνο δίνεται έλεγχος βαθμολογίας τριμήνου όπου κάθε γονιός ενημερώνεται αναλυτικά και με στοιχεία για την πρόοδο του παιδιού του. Επίσης κάθε μαθητής έχει τον δικό του φάκελο γλωσσικών δεξιοτήτων (Portfolio) όπου συγκεντρώνει το ιστορικό και τις εργασίες του.
  6. Κάποιο με εκπαιδευτικό και τεχνολογικό εξοπλισμό;
    Στα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» διαθέτουμε υπερσύγχρονο Computer Lab, Δανειστική Βιβλιθοθήκη, DVDs και φυσικά Διαδραστικούς Πίνακες Smart Board σε κάθε αίθουσα. Γνωρίζουμε όμως πως μόνο ο σωστός δάσκαλος μπορεί να εκμεταλλευτεί τις νέες τεχνολογίες προς όφελος των μαθητών του για μια δημιουργική διδασκαλία.
  7. Κάποιο που διαφημίζει “Lower” και “Proficiency» σε λίγους μόνο μήνες;
    Στα ΚΞΓ «ΣΙΓΜΑ» γνωρίζουμε ότι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς απαιτεί αρκετά χρόνια μελέτης και εξάσκησης. Μαθαίνω αγγλικά σημαίνει κατανοώ και γράφω, αντιλαμβάνομαι και μιλάω με αυτοπεποίθηση. Γι’ αυτό πρέπει να μαθαίνουμε αγγλικά μ’ ένα δομημένο τρόπο. Πρέπει να βάζουμε γερά θεμέλια που θα μας οδηγήσουν από το ένα επίπεδο στο άλλο.
    Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς το επίπεδο C2 (Proficiency) αντιστοιχεί στην άριστη γνώση μιας γλώσσας. Είναι λοιπόν ανούσιο να λέμε ότι όλοι μπορούν να αποκτήσουν ένα τέτοιο πτυχίο σε λίγους μόνο μήνες. Σίγουρα είμαστε όλοι ελεύθεροι να συμμετέχουμε στις εξετάσεις όσες φορές θέλουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκτούμε και το πτυχίο τόσο εύκολα. Ούτε το αποκτούμε κάνοντας απλά και μόνο μερικά tests. Το σχολείο μας φροντίζει οι μαθητές του να αποκτούν αναγνωρισμένα πτυχία κύρους και όχι “κάποιο” πτυχίο που νομίζουμε ότι μας εξασφαλίζει την αναγνώριση.

 Η διαφορά είναι στις γνώσεις και τις προτεραιότητες. Τελικά είναι άλλο πράγμα να ξέρεις τη δουλειά σου από πρώτο χέρι μέσα από εξειδικευμένες σπουδές και διδακτική πρακτική και άλλο να λειτουργείς με έτοιμες συνταγές και δανεικές ιδέες. 

Και φυσικά άλλα εισπράττουν εκείνοι οι γονείς που γνωρίζουν ότι εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους σε ανθρώπους που «ζουν» μέσα στις τάξεις και μιλούν την γλώσσα της αλήθειας και αλλιώς εκείνοι που άφησαν τα παιδιά τους σε αυτούς που κάνουν απλώς δημόσιες σχέσεις από το γραφείο τους.

Σ. Σαγιά PhD in English
Σ. Μαγνήσαλης MA Applied Linguistics