Παρακάτω μπορείτε να δείτε τη σειρά των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων, την αντιστοιχία τους με τα επίπεδα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς και τις αντίστοιχες εξετάσεις ανά επίπεδο.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείου και Α Δημοτικού και έχει στόχο να εξοικειώσει τα παιδιά με την Αγγλική γλώσσα με ευχάριστο τρόπο, μέσα από δραστηριότητες και τραγούδια. Το στάδιο αυτό είναι κρίσιμο για τη μετέπειτα πορεία των παιδιών. Το πρόγραμμά μας δεν στοχεύει απλώς στην απασχόληση των παιδιών αλλά τα εφοδιάζει με πραγματικές γνώσεις και τα μαθαίνει ότι η εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας είναι μία ευχάριστη αλλά και δημιουργική εμπειρία.
| A1.1
Το πρόγραμμα έχει σκοπό να διδάξει στα παιδιά που ξεκινούν βασικές γνώσεις και κώδικες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Το στάδιο αυτό είναι κρίσιμο για τη μετέπειτα πορεία των παιδιών. Το πρόγραμμά μας δεν στοχεύει απλώς στη διδασκαλία αλλά και στη δημιουργία θετικών εντυπώσεων στους μικρούς μαθητές ώστε να αγαπήσουν τη γλώσσα.
| A1.2 | Cambridge Y.L.E.
Το πρόγραμμα έχει σκοπό να διδάξει στα παιδιά που ξεκινούν βασικές γνώσεις και κώδικες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Το στάδιο αυτό είναι κρίσιμο για τη μετέπειτα πορεία των παιδιών. Το πρόγραμμά μας δεν στοχεύει απλώς στη διδασκαλία αλλά και στη δημιουργία θετικών εντυπώσεων στους μικρούς μαθητές ώστε να αγαπήσουν τη γλώσσα.
| A1 | Cambridge Y.L.E.
Το πρόγραμμα έχει στόχο να εισάγει τα παιδιά στο κόσμο της Αγγλικής γλώσσας και του πολιτισμού που τη συνοδεύει. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές αρχίζουν να εμβαθύνουν εκτός από το πρακτικό και στο θεωρητικό κομμάτι της γλώσσας. Το περιβάλλον διδασκαλίας προσομοιάζει τη πραγματική ζωή και οι επικοινωνιακές καταστάσεις που καλούνται να φέρουν σε πέρας είναι πιο περίπλοκες.
| A 2.1 | Cambridge Y.L.E.
Το πρόγραμμα έχει στόχο να εισάγει τα παιδιά στο κόσμο της Αγγλικής γλώσσας και του πολιτισμού που τη συνοδεύει. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές αρχίζουν να εμβαθύνουν εκτός από το πρακτικό και στο θεωρητικό κομμάτι της γλώσσας. Το περιβάλλον διδασκαλίας προσομοιάζει τη πραγματική ζωή και οι επικοινωνιακές καταστάσεις που καλούνται να φέρουν σε πέρας είναι πιο περίπλοκες.
| A2.2 | CAMBRIDGE KEY | CAMBRIDGE PET
Το πρόγραμμα έχει στόχο να δημιουργήσει αυτόνομους χρήστες της Αγγλικής γλώσσας που μπορούν να δείξουν στοιχεία κριτικής ικανότητας. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές θεωρούνται ικανοί να αντεπεξέλθουν στις περισσότερες απλές καταστάσεις γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Καλούνται να σκεφθούν κριτικά και να αντιδράσουν σε πραγματικές καταστάσεις.
| Β1 | MICHIGAN BCCE, ESB
Το πρόγραμμα έχει στόχο να δημιουργήσει αυτόνομους χρήστες της Αγγλικής γλώσσας που μπορούν να δείξουν στοιχεία κριτικής ικανότητας. Στο στάδιο αυτό οι μαθητές θεωρούνται ικανοί να αντεπεξέλθουν στις περισσότερες απλές καταστάσεις γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Καλούνται να σκεφθούν κριτικά και να αντιδράσουν σε πραγματικές καταστάσεις.
| Β2 | CAMBRIDGE FIRST, MICHIGAN ECCE, ESB
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο αυτόνομου χρήστη (B2). Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις.
| C1 | CAMBRIDGE ADVANCED, ALCE, ESB
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο near native speaker (C1). Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις.
| C2 | CAMBRIDGE PROFICIENCY, MICHIGAN ECPE, ESB
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σπουδαστές που επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο near native speaker(C2). Τους παρέχει την προετοιμασία που χρειάζονται για να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασφαλίσουν την επιτυχία στις εξετάσεις.
Διαβάστε εδώ πως υλοποιούνται τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα:
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς
Common European Framework (Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς)
Σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες τα επίπεδα γλωσσομάθειας έχουν καθοριστεί από το Συμβούλιο της Ευρώπης. Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς, περιγράφει τις γλωσσικές δεξιότητες που πρέπει να έχουν οι σπουδαστές.